Geplaatst: 14-08-2008 8:50
[109705]Auto heeft gewarmd tot 100 graden. Sindsdien is er geen leven meer in te krijgen. VAG-Com gaf 1 foutcode : sleutel niet goed, maar geregeld. Benzinepomp wordt niet aangestuurd, niettegenstaande de relais klikt.
Ik geraak wel niet in STap 1 met vag-com : regelapparaat antwoordt niet. NOg nooit voorgehad. Ik geraak dus niet in de "computer"
Tips??????