Verstuiver demonteren

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
112cdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-08-2008 11:17

[110367]Hallo,

Ik heb hier een vito staan met een diesel lucht in de auto ik de inlaatspruitstuk eraf gehaald en er lekt een verstuiver heb al het zwarte drap eraf gehaald. Vervolgens het boutje van de de verstuiver er uitgahaald en nu komt daar koelvloeistof uit dit lijkt mij geen goed teken wie weet er meer van???

Groeten Paul