Geplaatst: 24-12-2008 21:24
[118357]Beste collega's,
ik geraak er niet... We hebben een 1.3jtd die reeds 2 maal is stil gevallen tijdens het rijden. Eerste keer zat er een foutcode P0101 (Debietmeter onderste grens). De tweede keer waren er geen foutcodes. Nadat de wagen dan is stil gevallen kan je hem terug starten, maar dan valt ie direct terug stil. na een 10min wachten kon ie terug rijden...
De toerentalsensor zou ok moeten zijn (weestand 730ohm). Alles lijk ok. brandstofdruk ok. luchtdebietmeter en egr werken correct... Retour injectoren ok. Ik slaag er niet in om het probleem uit te lokken. Geen verstoppingen in inlaatcircuit
Voor de rest rijdt de wagen 100%. Verbruikt wel wat olie, ongeveer 1L op 5000km. Km stand 56548km
Heeft iemand dit al voorgehad?
Groeten,
Jeroen.