polo 1.9 d aef motor. nieuwe pomp nou toeren blijven hangen

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
1,9 d aef motor
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-12-2008 18:49

[118401]hallo

van mijn polo is de brandstofpomp kapot gegaan.

er zit nou een andere op en hij loopt verder prima. maar als ik gas geef en in 1 keer weer los laat blijven de toeren hangen en komen heel langzaam pas weer tot 950 a 1000 toeren. of hij blijft zo een minuut lang lopen op 2000 toeren.

wie weet misschien waar dit aan kan liggen.

ik heb wel gelezen op de kluwer dat er een vollast schakelaar op zit een inspuitbegin klep.

waar dienen die precies voor en kan dat daar uit voort komen?

alvast bedankt

gegroet alfred