Geplaatst: 05-03-2008 14:38
Hallo wie kan mij helpen ik heb een volvo 480 turbo en die wil niet op toeren komen als ik in een keer gas geef dan smoort ie en slaat uit als ik heel langzaam gas geef dan komt ie wel op toeren maar als ik ga rijden dan wil die bijna helemaal niet op toeren komen bobine is goed kabels zijn goed zitten nieuwe bougies in en de brandstof druk is netjes 3.5 bar gasklep schakelaar werkt ook goed wie kan mij helpen
bij voorbaat dank groet Peter