Geplaatst: 21-09-2008 10:36
[111988]Motor blijft ongeveer 1500 rpm lopen.
Gasklephuis al gereinigd, dit gaf geen verbetering.
Nu zie ik bij het gasklephuis 3 cilindervormige regelapparaten zitten.
Welke is van het stat. toerental?
[url=http://img229.imageshack.us/my.php?image=img0005aje7.jpg][img]http://img229.imageshack.us/img229/9586/img0005aje7.th.jpg[/img][/url][url=http://g.imageshack.us/thpix.php][img]http://img229.imageshack.us/images/thpix.gif[/img][/url]
Heb er 2 met bruine stekker en 1 met paarse.
1 bruine en paarse op voorkant en een bruine aan de achterkant.(zie foto, helaas wel klein en gedraait)
Die met de paarse stekker is de kleinste is de bovenste.
Zou het probleem verholpen worden door deze te reinigen en evt. smeren of moet er iets vervangen worden??
Alvast bedankt!
Groeten.