4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-09-2008 8:30
motor rookt zwart bij optrekken en plots gasgeven.
egr en lmm al overgehangen. intercooler staat iets bol maar is niet lek.
iemand nog een idee?