Geplaatst: 23-02-2009 22:01
Bij contact aan gloeit hij niet voor,het gloeilampje gaat wel aan en blijft aan
als je de motor start en hij slaat aan maakt hij veel herrie.
Het motor stuurapparaat is niet uit te lezen ,het diagnoselampje brandt niet,het lijkt of de motorecu niet werkt
we hebben voeding en massas gecontroleerd.
Ik heb veel DW8's in onderhoud maar nog nooit een defecte ECU gehad
Komt dat wel eens voor en eventueel te repareren?
Als je + opde gloeikaarsen zet slaat hij koud wel aan