2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-02-2009 0:13
[123204]bij het rijden staan er 3 horizontale strepen op de display ivp de indicatie van de versnellingen,wagen rijdt en schakelt perfect,wie kan mij helpen
grtz