Geplaatst: 17-04-2009 9:39
[126874]Goede dag
We hebben hier het volgende probleem.
Brandstofverbruik erg hoog. (lambda/co veelste hoog)
Na het uitlezen komt hij met de volgende storing 17990, stationair adaptiewaarde limiet bereikt.
Na het wissen van de foutcodes loopt de motor weer goed lambda/co ook goed.
Storingslampje brandt na korte tijd wel weer.
En weer de zelfde storing 17990 (loopt nog wel goed)
Hoe langer je er mee gaat rijden hoe slechter de motor gaat lopen.
Welk onderdeel zou dit kunnen veroorzaken.
Alvast bedakt, Harry.