Geplaatst: 17-09-2008 16:44
[111801]Hallo,
Ik heb een A3 diesel staan uit 2003 motorcode BKD pompverstuiver.
Als de motor koud is en stationair draait mist de motor af en toe een slag.motor draait wel mooi rond koud en warm.
ik heb de computer uitgelezen maar er stonden geen fouten in en meetwaardeblok is allemaal goed.
het voelt als een benzinemotor met een verrotte bougiekabel.
iemand dit probleem al eerder aan de hand gehad?
Vr gr Arnout