Geplaatst: 18-09-2008 15:16
[111856]Volgende is mijn probleem : Af en toe gaat het motormanagementlampje branden , op het moment van uitlezen Geeft hij een fout van : Lamdba sensor 1 bank 1 bereik te laag (arm)
De beide sensoren voor en na de kat. zijn al vervangen hem als ik op de bosch tester KTS zet dan is er niet veel vreemds aan. Was er bij deze een software reset nodig of een computer die erbij vervangen moest worden?