CO te hoog

12 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Motor
Motorcode
ABD
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-09-2008 23:34

Deze auto loopt en start goed alleen, krijgen we de CO niet onder de 0,5 en 0,3 bij verhoogt toerental.

De 4 gas meter geeft de volgende waardes CO 0,5 HC 274 CO2 13,8 02 0,86 EN LAMBDA 1.01

Dus hij heeft te veel brandstof of een onvolledige verbranding.

We hebben de volgende dingen al gewisseld / vernieuwd:


Temp sensor (geeft in de computer de goede waarde)


Kat ( de oude zat niks meer in maar vervangen door een gebruikte maakte geen verschil)


Lambdasonde is 3 maanden geleden vernieuwd door een orginele


Injectorhuis (incl injector en drukregelklep)


Bougies en kabels en verdeler


Computer


Compressie gemeten (is perfect)


inlaat helemaal met remmenreiniger op lekkage gecontroleerd


Uitlaat geen lekkages


Weet iemand wat we nog over het hoofd zien???