Geplaatst: 18-09-2008 23:34
Deze auto loopt en start goed alleen, krijgen we de CO niet onder de 0,5 en 0,3 bij verhoogt toerental.
De 4 gas meter geeft de volgende waardes CO 0,5 HC 274 CO2 13,8 02 0,86 EN LAMBDA 1.01
Dus hij heeft te veel brandstof of een onvolledige verbranding.
We hebben de volgende dingen al gewisseld / vernieuwd:
Temp sensor (geeft in de computer de goede waarde)
Kat ( de oude zat niks meer in maar vervangen door een gebruikte maakte geen verschil)
Lambdasonde is 3 maanden geleden vernieuwd door een orginele
Injectorhuis (incl injector en drukregelklep)
Bougies en kabels en verdeler
Computer
Compressie gemeten (is perfect)
inlaat helemaal met remmenreiniger op lekkage gecontroleerd
Uitlaat geen lekkages
Weet iemand wat we nog over het hoofd zien???