Geplaatst: 22-09-2008 10:22
[112047]Als motor koud is weinig problemen, maar als motor warm wordt, begint de auto in te houden en te stotteren boven de 3000 tpm. Brandstoffilter gecontroleerd en deze was vrij zwart, filter vervangen en meteen busje Forte
diesel reiniger in filterhuis gegooid. Geen storingen opgeslagen in ECU. EGR klep ook al afgedopt en dit geeft ook geen verbetering. Weet iemand hier een oplossing voor??