Geplaatst: 28-04-2009 8:31
[127569]hallo
Ik heb hier een probleem met een w220 s500 luchtvering
met deze auto ben je constant aan het bijsturen als je op een rechte weg een klein beetje het stuur draait is het net als of de achterwielen 10 cm in de dwarsrichting van de auto bewegen
auto knakt ook als je het stuur uiterst draait en dan achteruit rijd
wat hebben we al gedaan:
vooorste subframe rubbers vervangen van achterste subframe
uitgelijnd
speling gecontroleerd niets noemens waardigs tevinden
deze auto is tijdens het rijden niet te vertrouwen iemand een idee ?