Geplaatst: 25-09-2008 16:34
[112273]ik heb een klant die een 407 heeft en die heeft als klacht dat bij lange ritten de auto begint in te houden en af en toe brand het lampje van de esp. De computer heb ik al uitgelezen , onderbreking of kortsluiting in sensor.Maar het inhouden staat geen storing in , bij een dealer is hier al heel veel onderzoeknaar gedaan en ook motor ebe vervangen.heeft iemand nog een idee wat dit kan zijn.