Geplaatst: 30-09-2008 10:11
[112527]ik heb een 525 d uit 2003 die af en toe niet aan wil slaan, start wel vlot rond.
geeft geen foutcodes en retour op de verstuivers is goed.
als de storing zich voordoet start hij naa een tijdje proberen wel.
heeft het nu 5 keer gehad in 6 maanden.