vastzitten Remklauw voorzijde

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
X16XEL
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-09-2008 22:02

[112504]De Astra heeft last van een vastzittende remklauw aan de rechter voorzijde.

De oorzaak is het niet volledig vrijkomen van de zuiger hier zijn reparatiesetjes voor verkrijgbaar heb ik gezien.

Een bijkomend probleem is dat door het meerdere malen terugdrukken van de zuiger er een klein stukje uit de zuigerrand is gebroken.

Graag hoor ik jullie mening over het weer gebruiken van deze remklauw met het oog op en het zelf of laten repareren van de remklauw.

Groeten Michael