3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-12-2008 10:24
[117285]van mijn espace is een drijfstanglager defect gelopen
krukas en drijfstang zijn beschadigd
is zo'n krukas te slijpen en zo ja wie heeft er ervaring mee
alvast bedankt
gr. Ruud