Geplaatst: 14-12-2008 14:55
[117594]Beste Renault profs koud slaat de motor goed aan maar als de ze warm is vaak niet,warm slaat de motor soms even aan maar daarna weer af of slaat helemaal niet aan 5 min later is dit probleem soms weer weg,de auto rijd goed,ik dacht zelf even kijken of de ontsteking vonkt maar aan de oppervlakte kan ik geen bougie zitten,zitten deze onder het inlaatspruitstuk? Groet Leo