Geplaatst: 02-10-2008 16:36
Deze Seat Toledo heeft als probleem dat de motor spontaan afslaat (probleem komt nu inmiddels bijna constant voor). Op dat moment heb ik gewoon een vonk, brandstofdruk is ok (1.03 bar), injector (monopoint) aansturing werkt (gecontroleerd met led-lampje), injector laten testen en is ook ok. Injectorhuis met luchttemperatuursensor vervangen door een gebruikte maar dat helpt ook niet.
Ik zit met de handen in het haar! Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
M.v.g Erik