Geplaatst: 02-10-2008 21:15
[112699]Auto heeft 3 maanden stilgestaan, startte in 1 keer zonder startaccu.
Auto reageert nauwelijks op gaspedaal bij intrappen smoort hij erin.
bij heel langzaam intrappen komt hij nog een beetje op toeren maar begint dan al gauw over te slaan
geeft als foutcode, lambdasensor te arm mengsel
benzinedruk en opbrengst goed
gasklep stond op aangeleerd
als wij de gasklep bij draaiende motor intrappen gaat hij niet volledig open ong 58% volgens meetwaarde kts550 bosch
gasklep uitelkaar gehad lijkt in orde
gaspedaalpotentiometer is goed (2x)
wie heeft een oplossing, is van een duitser en deze wil graag naar huis
Uitlaat lijkt goed, geen verstoppingen
groeten Arend