Geplaatst: 05-11-2008 9:33
Wij hebben een opel zafira 2.0 DTH staan van 2000 deze houd bij het optrekken in gaat elke keer met stapjes naar boven wij hebben het inlaat spruitstuk helemaal schoongemaakt en de klepjes gangbaar gemaakt die zaten helemaal vol roet (smeer) luchtmassa meter vervangen maar het probleem blijft kent iemand dit probleem. Alvast bedankt Jonny