Geplaatst: 05-11-2008 16:21
[114858]na het herstellen van de bekabeling onder de passagierstoel blijft het lampje branden
de wagen is met brandend airbaghlamje binnengekomen
heel soms dooft het voor 2 seconden
de kabeltjes onder de passagierstoel waren doorgesleten en ik had gehoopt met ze te vervangen het heuvel te kunnen oplossen
nu is mijn vraag
is het mogelijk om te resetten door de batterij enkele uren af te leggen ?
deze heeft nog geen obd aansluiting en bij fiat hier zijn ze niet echt makkelijk
de enige raad die ik na uitlezen kreeg was vervangen van unit onder zetel en of de komputer kent iemand mischien een andere minder drastische oplossing of mogelijkheid
mvg
peter