inhouden met koude motor

4 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
y2.2xe
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-01-2008 13:50

[96545]motor start goed zowel koud als warm,na ong.10sec begint de motor in te houden loopt dan op 3 cil.

dit duurt ook ongeveer 10sec daarna loopt de motor goed,dit euvel doet alleen met koude start.

vorig jaar EGr klep verv. nu bobine verv.labdasonde verv.

Test kast geeft aan mengsel te rijk,wie heeft enig idee????