brandstof verlies langs retourleidingen

2 reacties

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-01-2008 23:51

Hallo, ik heb hier een volvo v70 2.5td met directe injectie en een audi 5cyl.motor.

Het probleem met deze wagen is dat de diesel brandstof er langs de retourleidingen uit spuit.

Als je de wagen start vliegt een van de retour leidingen,er vrijwel onmidelijk af en spuit de brandstof eruit, het gebeurd ook wel eens dat de leidingen niet loskomen maar dan verliest hij diesel langs de retour leidingen dewelke op de injectoren bevestigd zijn. het is mij een volkomen raadsel hoe dit kan, is dit een probleem met de injectie pomp of kan er nog wat anders mis zijn? opvoer pomp in de brandstoftank werd reeds vervangen doch zonder resultaat. Is er iemand die dit soort probleem reeds eerder heeft gehad of iemand die ervaring heeft met dit type wagen, graag uw reactie, alvast bedankt voor uw reactie.