Geplaatst: 26-02-2009 15:16
[123349]Hallo ik heb hier een bmw staan die alleen nog maar warme lucht blaast. de rest van de knoppen werkt normaal alleen de temperatuur verandert niet als je deze binnen versteld. het betreft hier een termostatische airco die dus niet mer koud word. ook niet op automatisch. wie heeft dit al eens meegemaakt en kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? kan dit in de kachelkran zitten of in de weerstand wat mij niet logisch lijkt. laat maar horen. alvast bedankt. gr pim