pomp afstellen

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
25 tdi acv
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-02-2009 18:42

[123357]goeiedag,

Het gaat hier nog om een T4,

Deze motor start bij koude start niet echt lekker...

Mijn vraag: Hoe kan je de pomp goed afstellen...

Hij staat nu op 1 graden voor bdp maar het moet volgens mij 4 graden zijn..

Maar het rollentje om de riem af te stellen zit tegen zijn eindaanslag dus het inspuitbegin kan niet vroeger.

Wat is nu de oplossing??

mvrgr