Geplaatst: 26-02-2009 18:42
[123357]goeiedag,
Het gaat hier nog om een T4,
Deze motor start bij koude start niet echt lekker...
Mijn vraag: Hoe kan je de pomp goed afstellen...
Hij staat nu op 1 graden voor bdp maar het moet volgens mij 4 graden zijn..
Maar het rollentje om de riem af te stellen zit tegen zijn eindaanslag dus het inspuitbegin kan niet vroeger.
Wat is nu de oplossing??
mvrgr