Geplaatst: 02-03-2009 20:44
[123679]Beste mensen,
Ik had even een kort vraagje
De versnellingsbak van de polo is kapot. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om een versnellingsbak
van een andere auto eronder te plaatsen. Namelijk die van een golf of een seat, beide ook 1.9 diesels.
Zo ja, welke types c.q. nummer. Mocht iemand hier ervaring mee hebben of meer kennis dan hoor
ik het graag van jullie.
Groetjes,
Jay