Vraagje over de versnellingsbak polo

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-03-2009 20:44

[123679]Beste mensen,

Ik had even een kort vraagje

De versnellingsbak van de polo is kapot. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om een versnellingsbak

van een andere auto eronder te plaatsen. Namelijk die van een golf of een seat, beide ook 1.9 diesels.

Zo ja, welke types c.q. nummer. Mocht iemand hier ervaring mee hebben of meer kennis dan hoor

ik het graag van jullie.

Groetjes,

Jay