Geplaatst: 05-03-2009 12:10
[123888]heb voor m'n zoon een polotje gekocht sinds 3 weken, nu loopt elke ca. 1000 km de multi riem stuks. heb al de poelies bekeken en zie er op zich niets vreemds aan. ook de spanrol en waterpomp draaien gewoon bij controle als ik de riem weer verwissel.
iemand eerder tegen dit probleem aangelopen ?