3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-03-2009 18:37
[123904]We hebben geen vonk op cil 1-3-5, vonkversterker al gewisseld maar op deze cil komt geen vonk, motor heeft per bougie bobine. Kent iemand dit probleem, gaarne advies.