Geplaatst: 20-01-2008 11:40
tussen de 3000 toeren tot 3500 toeren stotteert hij als je hem goed belast en je hoort iets blazen ten hoogte van het inlaatspruitstuk, aangezien dit alleen is als je rijdt en niet als je hem onbelast laat draaien bijv. op de brug is het een beetje moeilijk zoeken..Iemand dit al eens meegemaakt?