Geplaatst: 20-01-2008 18:21
Volgende probleem:
1, 2 en 3e versnelling probleemloos doortrekken,
Langduring hoog in de toeren rijden in de 3e versnelling springt hij wel in noodloop.
4e 5e heeft hij geen turbo vermogen (noodloop) max snelheid 130
Vacuum slangetjes allemaal vervangen.
n75 vervangen
Storing: Inlaatspruitstuk druk niet in orde