Geplaatst: 23-01-2008 18:44
goedendag,
ik ben bezig met een toledo uit 2004 en kan een storing niet vinden wie kan mij helpen ?
als de motor stationeer draait gaat de motor heel soms een beetje in toeren omhoog dit duurt even
en dan begint hij weer normaal te draaien.
ik heb hem uitgelezen en geeft niets aan. en heb alles bekeken op valse lucht en of draad breuken.
niets te vinden het kan soms heel lang niet meer voor komen en dan is het er weer ik sta voor een ratsel ?
vriendelijke groet remko alvast bedankt