Geplaatst: 09-01-2008 10:44
[96470]goedemorgen collega's heb hier peugeot 205 van 1991 lambdasonde vervangen maar nog steeds een te hoog co er zit ook geen stelschroef
voor op wie kan mij helpen?
er zit bosch op maar kan in het werkplaatshandboek geen informatie vinden voor het afstellen van de co zijn er nou echt geen technische
mensen die in peugeot doen die mij een idee kan geven wat het zou kunnen zijn???? het is volgens mij elektrisch want zie alleen sensoren en
geen stelschroef.