Geplaatst: 08-01-2008 23:33
[96456]Een klant van ons heeft zelf zijn accu op geladen met een snellader.Tijdens het laden is de accukem terug op de pool gevallen en heeft hierop staan knetteren.Pas na een paar uur kwam hij hier achter en rook toen in de auto een brandlucht.Nu gaat de auto niet meer op het contact (tijdens het laden stond het contact uit) en gaat direct het alarm af en is deze ook niet meer met de originele afstandsbediening uit te zetten.Volgens hem kwam de stank ergens achter het handschoenenvakje vandaan.Ik krijg de auto pas donderdag maar zou het het alarmkastje alleen maar kunnen zijn of is zoiets meestal ernstiger??
Zit er ook nog ergens een systeemrelais? Volgens de klant zijn alle zekeringen nog heel.
Het is een SLK uit 1999.
Alvast bedankt!!