Geplaatst: 14-01-2008 17:54
C200CDI - 9000 km - 12/2006. Klant heeft auto 3 weken geleden voor eerste onderhoud binnen gedaan. Kloeg 's anderendaags onmiddellijk van een meerverbruik van ongeveer 2 L. op boordcomputer. Is onmiddellijk teruggegaan : uitleg dealer : is door de koude. Auto verbruikte daarvoor "normaal". Nu effectief 8/9 l op 100.
Iemand tips????????????