Geplaatst: 15-01-2008 23:44
[96961]beste collega's,
bij deze auto gaat de olie waarschuwingslamp branden bij fel gasgeven... ook als de stekker van de oliesensor af is. deze zit in de toevoer leiding naar de turbo, maar zit er nog een oliedruksensor in??
Ook is er soms een tik te horen bij lopende motor, lijkt op een klepstoter...
Olie druk gemeten op de plaats van de oliedruk sensor in toevoerleiding naar turbo,
deze is stationair bij warme motor 1.3 bar en loopt op bij hogere toeren tot boven 3.5 bar.
Dit lijkt me wel ok..
Verder geen foutcodes...
heeft iemand ideeen??
kmstand is 270.000.
mvrgr j