Geplaatst: 12-01-2009 21:29
[119699]Bij deze A-klasse Vaneo mheb ik geen servostuur meer en ook het lichtje van de batterij blijft branden. Dus geen laadstroom. Waarschijnlijk alternator stuk. Maar hoe moet ik in godsnaam die riem losmaken van de alternator zonder de motor er moeten uit tehalen, want veel plaats is er niet.
Dank voor de tips boys.