Soms geen stroom

6 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Scénic
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
1600
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-01-2009 15:13

Beste techneuten:


We hebben weer eens iets aparts.

Een Scenic uit 1998 1600cc.

Deze auto heeft soms geen stroom op het systeem (zo lijkt het!?!).

Klokje op nul en niets werkt dan meer ook de afstandsbediening dus niet,kan zomaar een half uur later alles weer werken.

Storing komt af en toe voor !!!

Accu is al vervangen.

Geen bijzondere extra's gemonteerd (kale auto zonder airco).

Wie heeft zoiets al eens gehad???


Groeten John