Nieuwe transit afstandbediening werkt en radio houd code niet vast.

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2008 18:56

[118176]Nieuwe Transit staat niet meer in de transportmode maar afstandbediening werkt niet en radiocode vasthouden enz doet hij niet.

enig idee???