3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-12-2008 18:56
[118176]Nieuwe Transit staat niet meer in de transportmode maar afstandbediening werkt niet en radiocode vasthouden enz doet hij niet.
enig idee???