Geplaatst: 06-03-2008 16:01
uit vroegere ervaring is het aangeraden de motor zo warm mogelijk te maken omdat dan de zwarte smurrie van het lekken heeel soepel wordt.
alsook uw injector zal dan gemakkelijker loskomen uit de schacht.
ook een goede tip is doe VEEL VET aan het lichaam van de injector bij montage.
je vervangt best ook de houder en ZEKER de bout want dit is een rekbout (aanhaalkoppel 9NM+90').
de injectoren schijnen los te komen doordat de houder vervormt en zo spanning verliest om de injector nog stevig in zijn zitting te kunnen drukken.
MVG Tom.