Geplaatst: 10-03-2008 15:55
[100628]Mijn motor stottert vanaf 1400 toeren en houd dat, zowel op benzine als gas. met vag-com uitgelezen en geen foutcodes ook niet met een Bosch computer. Alle zittingen en kleppen zijn net vervangen, bougies zijn nieuw (ontstoorde) bougiekabels zijn goed. Lambdasensor vervangen, Bdp sensor werkt. Motor staat ook helmaal optijd. De benzine injectoren werken goed en elke cillinder krijgt ook gas als je dat selecteerd. maar de 4 gaswaarden blijven te hoog rond 1.15. En een schommelende Co waarde. Wie weet wat ik hier nog aan kan doen?