Geplaatst: 24-12-2008 17:42
loopt slecht ,geen gas kunnen geven,foutmelding gasklephuis luchtlek ,alle slangen en pakkingen vervangen ,distributie gecontroleerd,inclusief onderste krukas tandwiel,compressie is ook goed,het is net of er teveel brandstof komt.stappenmotor is ook goed net zoals de egr klep..zou het een of andere sensor kunnen zijn,wie weet hiervoor de oplossing ,,,,,,alvast bedankt,,,,,, harry.