slecht lopen,geen gas kunnen geven.

3 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
x 16 xe
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2008 17:42

loopt slecht ,geen gas kunnen geven,foutmelding gasklephuis luchtlek ,alle slangen en pakkingen vervangen ,distributie gecontroleerd,inclusief onderste krukas tandwiel,compressie is ook goed,het is net of er teveel brandstof komt.stappenmotor is ook goed net zoals de egr klep..zou het een of andere sensor kunnen zijn,wie weet hiervoor de oplossing ,,,,,,alvast bedankt,,,,,, harry.