Geplaatst: 28-12-2008 23:27
[118640]Ik heb een Volvo 480 Turbo staan, welke niet wil starten. Als de auto gelopen heeft, start hij onmiddelijk. Rijden doet hij ook goed, en ook uit een uitlaatgastest komen geen afwijkingen naar voren. De ontsteking is vernieuwd (bougies, rotor en kap) en de auto krijgt benzine (verzuipt zelfs). Ik heb het idee dat ik dit moet zoeken in een defecte temperatuurschakelaar. Iemand nog ideeën?