Geplaatst: 03-01-2009 15:21
[119007]Zo nu en dan inhouden
uitgelezen geeft dan 4 fouten
ELAB onderbr/massasluiting
relais aircocompressor onderbr/massasluiting
relais grote verwarmingcap. onderbrek/kortsluiting
relais kleine verwarmcap. onderbreking/kortsluiting
geen fouten in comfortregeling (sloten e.d)
airco afgekoppeld geen resultaat
elab vervangen geen resultaat
pomptiming afgesteld ok
gloeibougies vervangen
grote verwarmcap en kleine verwarmigcap (extra gloeibougies) zit er niet op
spanning blijft op elab staan ook als storing erin komt
wie heeft een suggestie of oplossing??
Groeten Arend