Geplaatst: 18-03-2008 22:23
[101165]na een jaar stil gestaan te hebben wilden we hem gaan verkopen , alles nagelopen wat ons opviel was dat de motor goed loopt maar geen aandrijving lijkt te hebben.
ik weet dat de poelie naar binnen moet gaan(richting de starterskrans) maar dit doet hij niet hoe werkt het precies die verplaatsing van de poelie en wat kan ik hieraan doen.
alvast bedankt