Geplaatst: 24-04-2009 20:52
[127347]hallo technici.
ik ben bezig met een peugeot 307 SW , deze heeft het probleem dat deze af en toe naar benzine stinkt. Dit probleem doet zich vooral voor tijdens een lange rit, en dan tijdens het remmen. Ik kan nergens lekkage vinden. Ik heb al wat gezocht op deze site, en las iets over het dampabsorbtievat, die dit probleem zou kunnen veroorzaken. Komt iemand dit probleem bekend voor?
Groet Dennis