Geplaatst: 13-03-2008 12:09
[100810]beste collega's,
bij deze auto werkt de binnen verlichting alleen als je hem handmatig aanzet, echter bij het openen van een van de deuren gaat deze niet aan.... Zekeringen zijn ok en heb de deurcontacten al gereinigd maar dit helpt niet.
wat zou dit kunnen zijn???
mvrgr J