Geplaatst: 15-03-2008 14:25
Heb hier een zafira staan waarvan de tank vacuum zuigt.. Het is nog het oude type zafira.
Tankdop is recent vervangen door een orig. opel dop dus moet goed zijn..
Heeft hier iemand ervaring mee??
Groet,
René